قیمت پرشیا موتور زانتیا مدل 83 – سایت قیمت خرید هزینه


از نظر وزن به قدرت ، بر زانتیا برتری دارد ، اما از نظر وزن به گشتاور ، نسبت به Spro برتری دارد. البته ذکر این نکته ضروری است که چون موتور Spro هشت سوپاپ دارد ، گشتاور و قدرت افت می کند و این نسبت وزن به گشتاور در دورهای بالا ، به عنوان مثال 4700 به بعد ، به نفع زانتیا خواهد بود ، بنابراین به نظر می رسد Spro تا 3000 و 3500 دور در دقیقه حرکت می کند و با بالا رفتن دور موتور. زانتیا برتری خود را به رقیب دیکته می کند. در 16 سوپاپ موتور 3000 دور در دقیقه ، می توانید 120 دور در دقیقه را پر کنید ، و حتی در … لوازم یدکی ، این خودرو تا حدی گرانتر از خودروهای این بخش بازار است و قطعات آن در برخی موارد حتی گرانتر از مزدا 323 است. سالهاست که این سدان محبوب دستخوش تغییراتی شده است و پیشرفت ها و افت هایی در عملکرد آن مشاهده می شود. سدان خانوادگی جمع و جور که به دلیل پیشرانه قدرتمند توانست با زانتیا رقابت کند.

ظاهر براق و هماهنگ Sporty ، در حالی که قدیمی است ، هنوز جذابیت های خود را دارد. زیباترین قسمت طراحی آوانته را باید در قسمت عقب مشاهده کرد ، جایی که همه قسمت ها بسیار خوب هماهنگ شده اند. اما علاوه بر لذت بردن از ویژگی های مثبت آن ، باید هزینه استهلاک بالا و امنیت پایین را نیز بپردازید. تفاوت در این است که مصرف سوخت و استهلاک کمتری نسبت به رقیب فرانسوی خود دارد. اما سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که کدام مدل مناسب تر از پژو پارس است؟ این خودرو به دلیل بهره مندی از طراحی ایتالیایی (توسط شرکت برتون) ، پیشرانه قدرتمند و ویژگی های خاص و منحصر به فرد ، به سرعت خود را در بازار ایران به عنوان یکی از گران ترین ، تقریبا لوکس و البته قدرتمندترین خودروها جا انداخت. بنابراین ابتدا شیلنگ ورودی سوخت را به ریل سوخت باز کرده و در یک ظرف قرار داده و کلید را باز کنید.

موقعیت پایین صندلی راننده نیز کنترل راننده را بر روی خودرو کاهش می دهد و نمای عقب بسیار محدود است. در شرایطی که فروش خودروهای صفر کیلومتر توسط شرکت های خودروسازی محدود شده و زمان تحویل خودروهای پیش فروش شده 98 و 99 اعلام شده است ، اگر می خواهید خودرویی بخرید که خیلی سریع به دست شما برسد ، باید آن را تهیه کنید از بازار آزاد آوانته با 140 اسب بخار قدرت و حداکثر سرعت 210 کیلومتر در ساعت ، یکی از قدرتمندترین انتخاب های خودروهای دست دوم است که کمتر از صد میلیون تومان می توانید خریداری کنید و در این راستا علاوه بر خانواده ها ، جوانان می تواند یک خودروساز خاص را جذب کند. خاطره خوب حضور سانتیا در ایران اخیراً سایپا را متقاعد کرد که خودروی دیگری از سیتروئن را مونتاژ کند اما قیمت آن در حال حاضر به حدود 130 میلیون تومان می رسد. اما اگر این خودرو را با معاصرانش مقایسه کنید ، وضعیت چندان بد نیست.

این خودرو با موتور معروف tu5 که روی پژو 206 sd نیز قرار دارد ، قدرت کمتری نسبت به پارس موتور زانتیا دارد. اگر علاقه زیادی به فناوری های مدرن و قابلیت های مختلف در خودرو ندارید ، زانتیا همچنان می تواند شما را به عنوان یک ماشین جذاب از نظر سواری نرم و قدرت بالای موتور وسوسه کند. اما در جلوی خودرو یک طراحی قدیمی را می بینیم ، مدل چراغ جلو در واقع به ما نشان می دهد که ما با خودرویی متعلق به بیست سال پیش طرف هستیم. اما مونتاژ قطعات با دقت زیادی انجام شده و پس از گذشت این همه سال تولید ، هنوز خبری از صداهای عجیب و ناجور داخل کابین نیست. قرارداد دو شرکت در این زمینه 10 ساله است و در سال 1389 با انقضای قرارداد ، تولید این خودرو متوقف شد. قدمت مدل طراحی بدنه و اتاق زانتیا به بیست سال گذشته می رسد ، به طوری که افرادی که به دنبال خودروهای مدرن هستند این خودرو را خیلی دوست ندارند. قیمت ها در این قسمت از بازار افزایش چشمگیری داشته و قیمت برخی از خودروهای داخلی به حدی رسیده است که در برخی موارد ، چون خرید آن ها توجیهی ندارد ، مصرف کننده از خرید موتور زانتیا برای آنها خودداری می کند.

سایت خبری دانش آموزان ایران
دانش آموزان ایران
https://iranstuds.ir/blog/search-engine-optimization/
www.iranstuds.ir/blog/search-engine-optimization/
https://iranstuds.ir
www.iranstuds.ir
iranstuds.ir
iranstuds